torsdag 11. oktober 2012

Litteratursymposiet 2012 -del 1

Eg berre må heim til Odda på denne tida.

"Det er ein ny dag, ein ny song, ein bikubesong. Alt er så nært at eg kan ta på det. Eg kan plukke ned flya frå himmelen, kaste sola opp i lufta, trille terningar med husa. Min vesle by. Min vesle by."
- Frode Grytten (Bikubesong)


For min del starta symposiet med ein samtale mellom Trond Espen Seim og Marit Eikemo.
Dei snakka bla. om Varg Veum og Seims forhold til Odda.

Seim og Eikemo i samtale.

Trond Espen Seim

Tema for årets symposie er "fengsla".
Dei høge hælane gav meg 5 ekstra cm. 

Dr. Einar Rockmann på Iris Scene.

Dr. Einar Rockmann.

Torsdag formiddag var eg og såg Linda Eide på Meieriet.
Arrangementet var eit samarbeid med Senioruniversitetet, og eg er sikker på at eg var den yngste der.

Linda holdt eit "multimediashow" basert på den nye boka  hennar "Oppdrag Mottro. Jakta på gamle dagar"

Linda Eide

Linda Eide

Linda Eide

Dette var utruleg morosamt.
Linda Eide er kul!

Heilt til slutt.
Eg og Linda!

3 kommentarer:

  1. Jeg ELSKER Frode Grytten! Spesielt Bikubesong, det er en superbra bok!

    SvarSlett
    Svar
    1. Om du nokon gong får mogelegheit så må du reise til Odda under symposiet og gå "bikubegang" saman med Grytten :)

      Slett
  2. Åh! Dette virka gøy! Set Odda på kartet på ein anna måte:)

    SvarSlett